Kategorie
Newsy

Ray tracing dodany do klasycznego Dooma

Programista Sultim Tsyrendashiev z Sankt Petersburga radykalnie poprawił wygląd klasycznej kultowej gry Doom , która ukazała się w 1993 roku. Dodał obsługę ray tracingu i technologii Nvidia DLSS, a także ulepszone cienie i, w razie potrzeby, lepszą ścieżkę dźwiękową. zapoznać się z modyfikacją PrBoom: Ray Traced  na GitHub . Na razie działa tylko na kartach graficznych Windows i Nvidia , ale autor jest gotowy do pomocy przy jego konwersji na inne systemy i konfiguracje.

Osobliwością graficznych modyfikacji do pierwszego Dooma jest to, że gra praktycznie nie wykorzystuje trójwymiarowych modeli, wszystko w niej zbudowane jest na dwuwymiarowych sprite’ach. Ale mimo to technologie Nvidii potrafią poprawić obraz.

Autor: Darek

Gram na wszystkim co się da, ale w ostatnim czasie skupiam się głównie na PC. Posiadam: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *